Bli medlem

Ansök medlemskap via den sektion som du främst är intresserads av att vara aktiv i.

Friidrott

Orientering

Skidor & Skidskytte

Om du inte avser att aktivt delta i någon av ovanstående sektioners verksamhet, men ändå vill bli medlem så använd istället detta formulär.

Avgifter Mälarö SOK 2023

Efter beslut på årsmöte 2023-03-15 är 2023 års medlemsavgifter följande

- 300 kr för enskild medlem, ungdom född 2006 eller senare
- 500 kr för enskild medlem, vuxen
- 850 kr för familjemedlemskap

Familjemedlemskap kan väljas då man är flera medlemmar i samma familj/hushåll och då den avgiften blir förmånligare att betala än den totala avgiften för enskilda medlemskap.

Efter att vi hanterat din anmälan kommer du att få en faktura på medlemsavgiften. Avvakta med betalning tills du fått den fakturan.