Nu startar vi friidrottsträning för vuxna!
2021-09-16 23:01

Nu startar vi en vuxengrupp i friidrott som kommer att träna alla grenar inom friidrotten. Vi riktar oss både till dig som är nybörjare  och till dig som har mer erfarenhet.

Friidrott är en rolig och allsidig träningsform och även ett otroligt bra komplement till dig som huvudsakligen tränar annat (tex löpning). Du blir rörligare och stärker bla bål, höfter och vader. Träningsvärk garanteras!

Dessa träningar har ingen ledare utan alla som vill prova på friidrott tränar tillsammans och hjälper varandra. Vi kommer att anpassa träningen efter gruppen och alla kan vara med på sin nivå. Fokus är att tillsammans utveckla våra kunskaper, få en bra träning och framförallt ha roligt!

Tid och plats:
Lördagar 10:00-11:00 på Träkvista IP.
Vi samlas framför höjdhoppsmattan i bortre kurvan från parkeringen sett.
Första träningen sker den 25:e september.
Kostnad hösttermin: 350 kr, tillkommer 350 kr i medlemsavgift för nya medlemmar.

Anmälan via hemsidan

Har du frågor? Kontakta Maria Hedström