Serieterrängen är igång - första deltävlingen avgjord
2021-09-03 17:06

torsdagkvällen den 2 september kunde vi äntligen köra repris på ett traditionellt och efterlängtat klubbevenemang, då avgjordes nämligen första omgången i 2021 års Serieterräng. P.g.a. viruspandemin så fick vi skippa detta arrangemang förra året, så det var med stor glädje vi arrangörer nu kunde kalla klubbens löpintresserade till en ny omgång. Och till vår lättnad så kom ett antal löpare i alla åldrar och ville vara med - vädergudarna gav oss en fin sensommarkväll i löpvänlig temperatur och troligen var det därför så många spänstiga löpsteg kunde noteras!

Stort tack till alla deltagare som kom och hjälpte till att sprida löpglädje och delta i samvaron och eftersnacket vid korvgrillen. Tack även alla funktionärer - både de förinkallade och de som hoppade in och spontanassisterade där det behövdes!

Om du missade den första omgången så återstår ändå två tillfällen - boka in datumen Onsdag 22 september och Torsdag 14 oktober!

Kom ihåg (och det gäller alla åldrar) - Serieterrängen är absolut ingen elittävling, utan ett tillfälle att träffas och få sig en bra "genomkörare". Vi ses på nästa deltävling 22 september!

[Resultat]
[Bilder]