MSOK Klubbkläder!
2019-01-19 23:15

Hej alla föräldrar!

Ni har säkert sett våra fina Mälarö SOK klubbkläder på våra friidrottande barn och tränare. Vi kommer nu här i slutet av januari och början av februari erbjuda försäljning av dessa igen. Där här gången gör vi ett försök med en webshop, för att undvika att klubben blir sittande med ett lager. Det är Trimtex, som är leverantör av kläderna som administrerar webshopen. Allt är väldigt enkelt:

1. Vi kommer ha en provkollektion tillgänglig på träningstillfällen under vecka 4-5 så man kan prova plaggen i utvalda storlekar. Vi kommer sälja träningsoverall, shorts, tröja, linne, tajts och luvtröja. Priser kommer synas i webshoppen. Bilder på kläderna finns här: https://preview.trimtex.ee/project/5c335aba0aa67/5c335b21809d2
  2. Provning sker i ett av omklädningsrummen på Drottningholmsskolan under någon av dessa dagar mellan 18:00 och 19:30:
    1. Tisdag 22 januari
    2. Torsdag 24 januari
    3. Tisdag 29 januari
    4. Torsdag 31 januari
  3. Du loggar in på webshopen och beställer och betalar det du vill ha. Webshoppen är öppen i 2 veckor och öppnar 21 januari.
  4. När webshopen är stängd, trycker Trimtex upp kläderna.
  5. 6-8 veckor senare levererar Trimtex kläderna till Mälarö SOK klädansvarig
  6. Beställda kläder hämtas under någon av de överenskomna träningstillfällena
  7. Om ett plagg beställs i mindre volym än 5 ex förbehåller vi oss rätten att avboka detta.

Vi återkommer med adress och inloggningsuppgifter till webshoppen när det öppnar.

Om ni har frågor om kläder så är ni välkomna att höra av er till Lovisa Brugge på lovisabrugge10@gmail.com

Vi återkommer med mer info när webshoppen öppnar!

Lovisa